Financieel beheer voor uw VvE

VvE’s dienen aan veel verplichtingen te voldoen. Enerzijds omdat dit wettelijk gevraagd wordt van de Vereniging van Eigenaren, anderzijds omdat bewoners en belanghebbenden recht hebben tot inzage van de financiële gegevens van de VvE. Het financieel beheer van uw VvE is bij Berenbak VvE beheer in goede handen.

De financiële werkzaamheden in een VvE

De diverse financiële taken zijn omvangrijk, van het beheren en opstellen van de begroting tot het vaststellen en incasseren van de verschuldigde jaarlijkse bijdrage. Door het financiële beheer uit handen te geven, heeft de VvE de zekerheid van goed beheer en de geruststelling dat aan alle verplichtingen die de wet aan VvE’s stelt voldaan wordt. Denk hierbij aan:

De VvE administratie in goede handen

Uw VvE administratie moet geen bron van zorg of ongemak zijn. Door deze uit handen te geven, heeft u één aanspreekpunt die alles voor u verzorgd. Niet alleen uitvoerend ondersteunt Berenbak VvE beheer uw vereniging van eigenaren, maar ook voor advies staan wij voor u klaar. Met onze ervaring en kennis kunnen we altijd van dienst zijn.

Waarom kiezen voor Berenbak VvE beheer

Zorgeloos wonen

Uw vaste accountmanager weet precies wat er speelt in de VvE. Daarom kunt u er zeker van zijn dat alles wat gedaan moet worden voor de VvE, goed en zorgvuldig wordt gedaan. De VvE ontzorgen is ons voornaamste doel.

Altijd op de hoogte

Naast een vast aanspreekpunt, heeft u de beschikking over een online portal, waarin alles staat wat belangrijk is voor de VvE. Daarnaast overleggen we regelmatig met het bestuur en informeren we waar nodig de hele VvE.

Deskundig en professioneel

Met meer dan 12 jaar ervaring in VvE beheer en een continue nieuwsgierigheid naar kennis en opleiding, houden wij onszelf up-to-date over de wet- en regelgeving omtrent VvE’s. Wij werken met professionals op alle vakgebieden en streven ernaar de best mogelijke service te bieden.