Uw VvE administratie altijd op orde

De administratie van uw VvE kost veel tijd. Niet alleen het bijhouden van mutaties, de correspondentie en de financieel administratieve taken, maar ook alle taken omtrent de ALV en gesprekken met het bestuur. Deze taken kunnen tijdrovend zijn, maar het bijhouden ervan is cruciaal voor het soepel lopen van het beheer van de VvE.

De VvE administratie altijd up-to-date

Administratieve taken raken vaak achterop door de waan van de dag. Correspondentie komt binnen, contracten moeten worden beheerd en de ALV lijkt altijd sneller plaats te vinden dan verwacht.

Om dit alles soepel te verwerken, alles op één plaats te hebben en nooit meer achter te zijn met de administratie, kan Berenbak VvE beheer uw VvE administratie uit handen nemen. Taken hiervoor zijn onder andere:

De VvE administratie in goede handen

Uw VvE administratie moet geen bron van zorg of ongemak zijn. Door deze uit handen te geven, heeft u één aanspreekpunt die alles voor u verzorgd. Niet alleen uitvoerend ondersteunt Berenbak VvE beheer uw vereniging van eigenaren, maar ook voor advies staan wij voor u klaar. Met onze ervaring en kennis kunnen we altijd van dienst zijn.

Waarom kiezen voor Berenbak VvE beheer

Zorgeloos wonen

Uw vaste accountmanager weet precies wat er speelt in de VvE. Daarom kunt u er zeker van zijn dat alles wat gedaan moet worden voor de VvE, goed en zorgvuldig wordt gedaan. De VvE ontzorgen is ons voornaamste doel.

Altijd op de hoogte

Naast een vast aanspreekpunt, heeft u de beschikking over een online portal, waarin alles staat wat belangrijk is voor de VvE. Daarnaast overleggen we regelmatig met het bestuur en informeren we waar nodig de hele VvE.

Deskundig en professioneel

Met meer dan 12 jaar ervaring in VvE beheer en een continue nieuwsgierigheid naar kennis en opleiding, houden wij onszelf up-to-date over de wet- en regelgeving omtrent VvE’s. Wij werken met professionals op alle vakgebieden en streven ernaar de best mogelijke service te bieden.